*

det har nämligen råkat vara såhär, att jag råkat bryta sönder mitt internet så jag har därav inte kunnat blogga på ett tag. Men teknisk som jag är råkade jag självklart kunna laga det idag, behövdes bara lite grejer och en smart jennifer. Sen fungerade det på ett kick;)
Det var sista dagen i skolan idag innan sportlovet som nu väntas. FAST det kommer bli hästar 24/7 för mig. Här om kvällen var det även möte. så bara allt detta är avklarat blir det en tripp till gotland igen.
Nuffe känns kanon nu, tränar på med en två jobb i veckan samt långsamturer, utmärkt! hittat ett perfekt passande lopp nu till honom som vi laddar till max för. Det viktigaste är att inga skador visar sig så han är felfri, men så ska det vara nu efterdom behandlingarna oså:)
Den här jävla veckan har vi haft 3 prov. Det har gått jätte SÄMST för mig i varenda prov. först två matte prov igår och i tisdags. Sen ett engelska prov idag med, mina starkaste ämnen(eller?) jaja de går som de går

Ikväll blir det lugnt, jag skall möta jennifer sen så skall vi hitta på något roligt! :)

Puss



åhhhh jag villll ha sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0