onsdag

Hej!
Idag är jag på mycket bättre humör. Pappa ringde och berättade att det var mycket bättre med min farmor idag. Hon hade nämnligen halkat och brytit höften, och var tvungen att operara sig. Sen dagen efter det så hade hon fått en hjärtinfarkt. Idag när pappa och min syster hade besökt henne inne på sjukhuset hade det varit bättre med henne. Jag tänker på dig!<3 Samma dag operarades även lilla molly hemma på gotland, Molly som är hunden vi har hos pappa. Det är bättre med henne nu med, så skönt!
Idag har min dag varit seg, vi har sportlov denna vecka. Men för min del är det hästar varenda dag. Men det är kul! även fast det är typ 10 minus och snöstorm:( jaja.

Imorgon blir det ett banjobb för mig och nuffe, det blir kul:) Han är så fin mitt hjärta!
Nu ligger linnea här och kollar ¨på sitt jävla glee, vi har varit nere vid pizzerian porten och ätit;)
vi skall de scary movie nu vid 9. Den går på 5'an.

nej vi hörs, nu vet ni att jag lever iallafall efter en liten upptadering!


Du är så bra, om inte bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0