yes, det lördag

känns som om gaygalan passar mej ikväll utmärkt. speciellt efter mitt mcdonalds besök ikväll. HAHA säger jag bara! Ikväll så först var jag och kanske 10 pers till och körde beachvolleyboll. Så jävla grymma var vi. Obesegrade!! det ni;) Sen blev det donken, och jävlar vad jag fick skratta! ja ni som var med förstår nog säkert!jag skrattar än! (:
Nu är jag iallafall hemma,blir tidigt imorgon så det blir bums i säng nu och se tv ett tag. Imorgon är det mycket somjag måste hinna med, och sen sista lovdagen. Sen är det dags igen för skolhelvetet igen... usch.

puss.



Här snackar vi snygg,eller   ?






jag skall göra som dom säger, dra ett streck








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0