fredag kan jag lova!

Hej!
Helg och jag bara älskar det, helt underbart är det enda jag kan säga!
Jag känner att jag har en sån grym helg framför mig, haha vi får se. Tänker faktiskit inte säga så mycket mera! tihihi

Min fredag var iallafall såhär att jag var på första engelska lektionen, sen vart det ledigt eftersom en aktupunturare(?) kom hit från halmstad. Så då blev det fix och trix med nuffe, när det var klart fixade jag honom och allt runt omkring sen bar det av hemåt och in i duschen.
Åkte sedan in till stan och hade trevligt. Nu kom jag nyss hem, trevligt trevligt!
Nepp, nu skall jag vara social och sluta skriva.
Ha en forsatt trevlig fredag väl:)
Det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0