En bra helg!

Ingen skola för min del idag, praktik istället. Red motion på Nouvelle Ida och Joel som jag red in förra veckan. Deras första tur på egen mark idag och det gick så bra. Förrutom några rådjur som höll på att skrämma livet mest ur mej och delvis joel oxå, men det gick bra tillslut!
Igår kväll kom jag tillbaks till göteborg med bussen från borås. Det var verkligen en kul lördag där kan jag lova er.
Allt började redan i fredags då angelica kom hit, sen lördagen då jag började jobba runt 6 på morgonen till ca 1. Sen hem och då hade marcus kommit ( han vi skulle till och åka med till borås. Eller hökerum;))
sen fixade vi oss sen började det ramla in folk, då angelica var tvungen att hoppa in i skrubben då det skulle vara en övraskning för Stefan att hon var där:) Jag själv fick inte prata ens för då skulle han höra gotlänskan!
han blev paff kan jag lova er! Haha. Sen började vi äta och dricka igång och sedan varierade det mellan bastun och badtunnan hela kvällen och dans kan jag lova er! Lyckad kväll verkligen :)

Ni kommer säkerligen få se lite bilder på facebook sen senare ikväll:) Angelica tog några!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0