Wednesday

Hello!
Hur har min dag varit? Jo bra faktiskt!
Kan ju förresten börja med gårdagen: Igår så slutade jag vid halv 4, då skulle jag upp till nuffe och då blev jag tillsagd att rida upp perri samtidigt. Det gick ju bra. Red även nuffe sen efter det  oxå! Allt verkar bra med honom.
Blev väl färdigt runt 7 då jag gick hem och bytte kläder och så och hämtade lite saker. Sen mötte jag upp Linnea inne i stan, vi sklle äta oså och vi satt där minst 2 timmar och pratade om allt möjligt. Länge sen vi träffades nu bara hon och jag så det blev mycket prat om allt mellan himmel och jord kan jag lova er!
Vid halv tio kanske drog vi oss hem till henne i backa, då vi såg film sen somnade vi. Sov gjorde vi ju väldigt gott eftersom vi "försov" oss idag på första svenska lektionen. Haha men det gjorde inte så mycket!
Vi hade en till svenska lektion sen igen, då jag redovisade min reklamuppgift som inte gick sådär jätte bra nej -.-'
Nu är det över iallafall! På eftermiddagen körde vi beachvolleyboll, grymt är det:)

Nej nu ligger jag här och lyssnar på musik, skall kanske plgga lite eller göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0