fredag

hej söta små läsare:)

Mitt liv rullar på, jag är glad, jag mår bra! Ibland klantar man ju till det, men så är det!!
Ikväll så är det lugnt för mej,imorgon är det licenslopp. Jag sitter upp bakom chills beauty som va sådär, men det går nog bra. Nuffe tränar på bra och känns fin nu, han matchades i ett jobb igår på åby. Bra säger jag!


På torsdag är det jag som åker till härliga gotland och hälsar på alla trevliga männsikor!! Skall bli riktigt kul, jag ska äntligen få träffa alla igen:) Idag är det exakt tre veckor tills jag fyller 17 år. Ingen speciell ålder med det är iallafall bara ett år kvar till 18. Som skall bli grymt att fylla!:) Neeeej nu skalljag roa mig med tvn, ni får ha en himmla trevlig fredagkväll! För det ska jag, försöka iallafall;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0