Tisdag

Den här veckan blir det bara att jag har en enda lektion:) och det är matte med vår ''super roliga'' lärare!
Eftersom det var praktik igår, och idag har vi matte som börjar tio i 2 till halv 4. Sen ska man ju även kolla travet men det räknas inte som en lektion:) Sen imorgon är det en skön studiedag. Sen bär det av till gotland för min del över helgen:) Jag åker vid 6 på torsdag morgon med tåget, sen är jag framme vid 4 kanske på eftermiddagen. Och så åker jag tillbaka till göteborg vid 3 på söndag med flyget. Har massa kul framför mig den här helgen:)

Mitt lilla hjärta till häst kändes fin igår i intervallerna! Laddas till 24/3 nu:)
Nästa jobb blir imorgon, då det blir lite lugnare.
nu skall jag gå till skolan:(


Lilla orre som jag även får träffa i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0