onsdag!

Hej! Dagarna går snabbt nu och det är mycket som händer, vilket jag tycker är bra:)
Kan ju börja med att säga att jag hade en jätte trevlig helg i helgen som var, tack alla som var med och gjorde den:) Och extra tack Chrilleee!
Igår åkte jag till borås och träffade min syster. För er som inte vet så har hon flyttat dit pågrund av sina studier, vilket jag tycker är jätte bra då jag kan åka till henne när jag vill och hon hit:)
Ja igår iallafall så åkte jag dit, och vi pratade om allt mellan himmel och jord, färgade hår, gick och shoppade loss i borås, och såg den läskigaste filmen i världen! Att jag inte dog.. Men det var iallafall en helt perfekt dag!:)

Testade perry idag under sadel vilket gick bra:) red han 8 intervaller, kändes bra förrutom att han är lite som han är, men tränaren var nöjd efteråt. Så länge det är så får man ju vara glad!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0